BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 15, 2010

uum

hmmm...da 2 thun aku menetap di hutan sintok...hutan pun hutan la...at least diberi peluang...masa mle2 sampai uum aku slalu je ade knflik dalaman...down tibe2...sensitif...ada je pkra yg bt aku rungsing...hmmm...sje je aku nk test thp tekanan kpl  otak aku nih..cm2 tu la alkisah mle2nye...bl da asyik pk negatif je...tu yg aku jd kemurungan tuh...heran member2 aku...romate aku "F" mmg nme sbnr prnh ckp kt aku "nik, awk slalu pk di luar jangkaan"...huhuhu...sentappppp...tapi tol gak kte2  dia..mungkin aku slalu pk negatif...tu yg jd xhapy...pastu mule la muka cm org thn kentut..hmm....F ni la satu2 nya romate aku dari sem 1 sampai skrg...arap2 smpai sem last la..sbb msing2 da tau prangai masing2...persamaan F ngn aku ni ialah "cpt letih"..hmmm.....F je tau mksudnya..hhahaha..tp sem ni nmpknye F xbpe letih sgt,...sbb F rjin kms blik...transformasi k....
bl da lme kt uum,sintok ni...aku mula rs hapy...sbb ditemani teman2 yg menghiburkan,mengambil berat di saat sdih n brkongsi kegembiraan...teman/shbt/kwn ni satu anugerahNYA...sbb kita akan rs hapyyyyy.....n xlonely..."N" ni jiran aku dpn blik....dulu dia paras dua tp skrg da duk paras satu same ngn aku...best la sbb memudahkan transaksi dari bilik ke blik..."N" mmg nmpk pendiam tp seorang pendengar yg bgus...

0 comments: